تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد
سرخط خبرها

ارسال ۱۰۰ اثر به پویش مردمی «قدمت بر چشم» | راهیابی ۵ اثر برتر به مرحله تولیدات رسانه‌ای

  • کد خبر: ۱۸۳۷۱۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
ارسال ۱۰۰ اثر به پویش مردمی «قدمت بر چشم» | راهیابی ۵ اثر برتر به مرحله تولیدات رسانه‌ای
رئیس اداره فرهنگ میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۱۰۰ اثر به پویش مردمی «قدمت بر چشم» که با هدف ثبت تجربه‌های میزبانی از زائران امام مهربانی‌ها راه اندازی شده، ارسال شد.

سلمان آل حسن در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: پویش «قدمت بر چشم» در ۶ محور حمل و نقل، اسکان زائر، خدمات رفاهی، اطعام، درمان و فرهنگی طراحی شده است تا مخاطبان آثار خود را به صورت مکتوب و در قالب داستان و عکس به این جشنواره مردمی ارسال کنند.

آل حسن هدف از اجرای این پویش را در دهه پایانی ماه صفر توجه به فرهنگ میزبانی عنوان کرد و افزود: قطعا خدمت رسانی به زائران توسط مردم دارای ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی است که می‌تواند باعث نهادینه کردن فرهنگ میزبانی در سطوح مختلف اجتماعی شود و پویش «قدمت بر چشم» نیز با هدف انتشار و رسانه‌ای کردن لحظات زیبای خدمت رسانی به زائران صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تا کنون ۱۰۰ اثر متنی به دبیرخانه پویش مردمی «قدمت بر چشم» ارسال شده که ۲۹ داستان آن غیر تکراری بوده و ۵ اثر قابلیت تبدیل آن‌ها به آثار رسانه‌ای است که در قالب فیلم کوتاه و سینمایی، کتاب خاطرات و انتشار ویدئو‌ها و عکس نوشته در شبکه‌های اجتماعی بعد از اجرای فرایند‌های تولید محتوا به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تشریح کرد: نگاه ما به این پویش کشوری و بین المللی است و محدودیتی در حوزه مخاطب نداریم. همچنان که برخی آثار ارسالی از کشور‌های دیگر بوده، اما برای قدم اول سعی کردیم تمرکز را بر مشهد بگذاریم.

آل حسن تاکید کرد: پویش «قدمت بر چشم» با مشارکت بیش از ۱۰۰ تشکل مردمی و سازمان‌های فرهنگی مرتبط راه اندازی شده است. علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۴۸ را به سامانه ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

وی گفت: در صورت مشارکت بالای زائران، آثار ارسالی در دو روز پایانی دهه آخر صفر اکران خواهد شد در غیر اینصورت، این پویش ادامه خواهد داشت و سال آینده به نمایش عموم درخواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->